You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ילדים ב' - המהפכנים של קרית ים בפעולה
ניצחון שהושג בעמל ויזע. שחקני קרית ים חוגגים (צילום מטעם הקבוצה)

ילדים ב' - המהפכנים של קרית ים בפעולה

מפרץ - מחזור 17: מ.ס קרית ים חוללה מהפך וניצחה 2:3 במשחק הביתי מול הפועל דלית אל כרמל, שנחשבת לקבוצה מהמצליחות ביותר בליגה

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

בשבת האחרונה קבוצת ילדים ב' של מ.ס קרית ים "צו פיוס" זכתה לכתבה מפרגנת על ניצחון החוץ שהשיגה בסופ"ש במשחק מול בני סכנין, ועל העונה המוצלחת שהיא עושה בליגת דרג 2 צפון. מי שקיבלה ממנה מנה גדושה זו קבוצת ילדים ב' המקבילה במועדון, שאירחה בשבת האחרונה את הפועל דלית אל כרמל - שהגיעה למשחק עם מאזן מרשים של 14 ניצחונות והפסד אחד, לעומת הקבוצה המארחת, שעד למשחק זה ניצחה בשני משחקים וסיימה בתוצאת תיקו בארבעה משחקים.

אחרי 20 דקות של כדורגל ללא שערים הגיעה לה רבע שעה גדושה בשערים משני הצדדים. האורחים מהכרמל כבשו ראשונים בדקה ה-20, אך שער שכבש עילאי דהן קבע שוויון 1:1 בדקה ה-28. בדקה ה-30 מהפך ! שער שכבש איתי שרביט העניק לקרית ים יתרון 1:2, אך שער שכבשה הקבוצה האורחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה קבע שוויון 2:2. במחצית השניה קצב ההבקעות נרגע משני הצדדים, אך מה שעשה לבסוף את ההבדל בתוצאה היה שער שכבש בדקה ה-54 מירון פוליאקוב, אחד משלושת השחקנים שהוקפצו מקבוצת ילדים ג', סלל את דרכה של קרית ים לניצחון 2:3.

שי אסיס, מאמן הקבוצה המנצחת, אמר בסיום: "משחק לחימה של כול השחקנים, שבו הצלחנו להתגבר על שער שספגנו ובכוחות משותפים לזכות בניצחון הרואי 2:3. מעבר לניצחון נקודת האור שלי, שכל השחקנים שותפו ואפילו שלושה שחקנים שהצטרפו מקבוצת ילדים ג'. המטרה שלנו היא ליצור המשכיות".

במחזור הקרוב לכל אחת מהקבוצות מצפה מפגש עם קבוצה חיפאית. הפועל דלית אל כרמל תארח את מ.כ כבביר, בעוד שמ.ס קרית ים תתארח אצל צעירי חיפה.


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...